جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آشنایی و همکاری با بنیاد نیکوکاری و فرهنگی سیدالشهداء «ع» یکی از توفیقات و افتخارات بزرگ زندگی من است

در جلسه‌ای با حضور پروفسور اصغر محمدی خنامان، مخترع و دانشمند برجسته ایرانی مقیم سوئد که در محل دفتر مرکزی بنیاد نیکوکاری و فرهنگی سیدالشهداء «ع» برگزار شد، ابعاد تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان تحت پوشش این مؤسسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه کاربخش رئیس هیات مدیره بنیاد با تشکر از حمایت و همراهی آقای دکتر محمدی خنامان، استفاده از دانش و تجربه نخبگان و صاحب نظران حوزه‌های مختلف را یکی از سیاست‌های این مؤسسه برشمرد و افزود: این افراد در مسیر رشد و توسعه پایدار یک جامعه نقش اساسی و کلیدی دارند و هر سازمان و دستگاهی که بخواهد مسیر موفقیت و تعالی را طی کند، راهی جز بهره‌گیری از توان و تجربه این سرمایه‌های عظیم علمی و معنوی را ندارد.

دکتر محمدی خنامان نیز ضمن ابراز خوشحالی از ارتباط با این مؤسسه گفت: «آشنایی و همکاری با این مؤسسه یکی از توفیقات و افتخارات بزرگ زندگی من است» و تلاش می‌کنم در مسیر رشد و بالندگی فرزندان این سرزمین به ویژه کودکان و نوجوانان تحت پوشش این مجموعه ایفاگر نقشی مؤثر و ماندگار باشم. ایشان توجه به رشد و پرورش خلاقیت و توانمند‌سازی کودکان را یکی از ضرورت‌های مهم دنیای امروز برشمرد و ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های متنوع و اثربخش شاهد رشد و اعتلای فکری و فرهنگی این عزیزان و آینده‌ای روشن و امید بخش برای کشور عزیزمان ایران باشیم.

بازگشت به صفحه خبرها