جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گردش علمی فرزندان بنیاد

به همت یکی از خیرین بزرگوار جشن تولد 13 نفر از بچه­ های بنیاد نیکوکاری و فرهنگی سیدالشهداء(ع) در محل مرکز امام حسن مجتبی(ع) راور برگزار شد.

در این مراسم که با صرف نهار همراه بود به همه بچه­ ها جوایز ارزنده­ای ضمن اینکه به منظور تقویت روحیه­ ی نشاط و شادابی و افزایش اطلاعات و آگاهی فرزندان تحت پوشش بنیاد با بالگرد و چگونگی پرواز آن اردوی دو روزه علمی و تفریحی از تاریخ 18 لغایت 19 بهمن در پایگاه هوانیروز کرمان و پردیسان قائم کرمان برگزار شد.

پایگاه هوانیروز کرمان

 با مساعدت و همکاری فراوان و قابل تشکر عوامل هوانیروز کرمان، فرزندان بنیاد نیکوکاری و فرهنگی سیدالشهدا (ع) پنج­شنبه هفته گذشته و در آستانه 19 بهمن، میهمان این بلند­پروازان چرخه آسمان بودند و از نزدیک با کارها و وظایف این عزیزان آشنا شدند.

در این بازدید 2 ساعته که جمعی از فرماندهان و درجه­ داران هوانیروز کرمان و مسئولان و مربیان بنیاد حضور داشتند، فرزندان این بنیاد در فضایی شاد و صمیمی، از نزدیک در نمایشگاهی با انواع وسایل نظامی، بالگردها، ابزارآلات داخلی بالگردها، ادوات حمل و غیره آشنا و پرواز بالگرد کبری را از نزدیک مشاهده کردند.

شهربازی

در ادامه برنامه­ ها، فرزندان بنیاد، ساعاتی را در یکی از مراکز تفریحی کرمان به شادی و خوشی گذراندند. حضور شوق برانگیز چند ساعته بچه­ ها در شهربازی ” سرزمین رویایی” خاطره شبی به یاد ماندنی را برای آن­ها رقم زد و گرمی بازی و فعالیت­ها سردی زمستان را از یاد آن­ها برد.

برنامه تفریحی پارک پردیسان قائم

به منظور رفع خستگی و تقویت روحیه نشاط و شادابی فرزندان بنیاد صبح روز پنجشنبه 19 بهمن ماه 1396 برنامه تفریحی- ورزشی در مسجد صاحب­ الزمان(ع) کرمان برگزار شد. گردش و بازی در هوای ابری لحظات شادی را برای بچه ­ها رقم زد.

بازگشت به صفحه خبرها